Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Öncelikle gittiğiniz Üniversitelerin YÖK onayı varmı ona bakın, nasıl olsa ABD-Avusturalya vardır deyip geçmeyin. Boşuna diploma almışınız diyemem ama Türkiye'de resmi kurumlarda geçmez diploma Askerlik dahil, yani lise mezunu muamelesi görürsünüz. Önce araştırın ve o üniversitenin bir kampüsü varmı bakın, lise gibi 2-3 binadan oluşan yerler size bir katkı sağlamaz. Bunları neden diyorum ticarethane olarak düşünen okadar çok üniversite varki aman haa parası önemli değil para geri geir ama 5-6 yıl geri gelmez.