merhaba arkadaslar bugun format attım pc'ye ve hersey sorunsuzca hallettım.Ama yedekleme olarak kullandıgım 2.ci hdd ne yazık ki artık açılmıyor ve yedeklerım o hdd bulunuyor.Hdd yi açmak istediğimde ''dosya veya dizin bozuk ve okunamaz durumda''hatası verıyor ve açılmıyor.Bu sorunu nasıl giderebilirim arkadaslar.Görüşlerinizi bekliyorum