6-7 yıldır mikrotik kullanan biri olarak;

Mikrotik En ufak bir syn saldırısında darmadağan oluyor. Normal trafikte bile 60K paketten sonra problemler başlıyor. Heleki oyun sunucularında çok daha fazla.

Mikrotik'i 8x 3.0 GHZ Xeon işlemci ve INTEL PCI-E ethernet kartları ile bile kullandım. Tek farkı 150K paket syn flood varken cihazın işlemcisi %10 geçmiyordu ama bir ethernetten diğerine trafikte geçmiyordu

İstediğin işlemciyi istediğin ethernet kartını tak, istersen fiber kablo yerine el ele tutuşun; mikrotik'i bu tür bir uygulama için kullanmak günümüzde pek akıl karı değildir.

Belki zamanla geliştirirler ve bu tür problemler ortadan kalkar.