Konu
Gri Telekom KESİN BAKIN
09-02-2009, 14:03:20
#8
LineBilisim
bende şu anda gri telekomla çalışıyorum 3 tane sunucum var. güvensizlik konusunda hiç problem yaşamadım.
battığını nerden çıkardınız ?