Gri telekom sadece co-location müşterilerini devretti. Küçülmeye ve daha iyi hizmet vermek için.

Makinasını vermedi şu oldu, bu oldu vb. gibi durumlarda müşteri sorumluluğundadır. Ellerinde belge olmadan konuşan sorumsuz insanlar bu tür karışıklıklara sebep oluyorlar.

Ben ne grinin avukatıyım nede bir ilişkimiz var şuan gri ile.