Heryer gri telekom dolandırıcılığa başlamış diye esiyor. size ne var dıyosunuz bunda gri telekom batmış ve batalı 1 ay olmuş bunu ben bugun ogrendım ve sok oldum. Şimdi millete kazık atıyolarmış. Kasalarını göndermiyomuş. Kütfen gri telekomu tanıyan kısıler yazsın. Almalımıyım sizce ?