sevgili arkadaşım . eğer yorumunda "gördüğüm en kötü domainlerden biri" yerine açıklayıcı bişey yazsaydın teşekür butonu olsa sana teşekür ederdim . konpleksle alakalı bişey yok burda. neyse bunu uzatmaya gerek yok saygılar.

kafamda bir şablon oluşturamadım fikirlerinize açığım her zaman.