Konu
basit birşey yardım edermisin
08-02-2009, 09:51:58
#4
NET2NET
databaseni aç kayıtların işlendiği tabloyu aç üst kısımdan görünüm tasarım görünümü de mesaj kısmının veri türünü not yap