Merhabalar önemli bir hususa deyinmek istiyorum mail banada geldi hiçte umursamadım yayına tam gaz devam ediyorum..söylemek istediğim şu ki mailde


NETİCE VE TALEP :
Yukarıda arz ve izah edilen nedenlerle ve temsilcisi olduğumuz şirketlerin
eylemlerinizden doğan tüm dava, talep şikayet haklarını saklı tutarak,
bundan sonra yukarıda belirtilen temsilcisi olduğumuz şirketlere ait hiç bir
eserin izinsiz çoğaltım, yayım, kiralama ve dağıtımını yapmamanızı,
çoğaltım, dağıtım ve yayımının yapılmayacağına dair yazılı taahhütünüzün
tarafımıza derhal gönderilmesini, temsilcisi olduğumuz şirketlere ait
eserlerin izinsiz çoğaltım, dağıtım ve yayım eyleminize 3 (üç) gün
içerisinde son vermenizi, aksi takdirde temsilcisi olduğumuz şirketlerin
kanundan doğan haklarını kullanacaklarını, kanun gereği servis sağlayıcınıza
size sunduğu hizmetin kapatılması için yetkili mercilere başvurulacağı, yine
kanun gereği, ağır ceza ve tazminat davaları ile karşılaşabileceğinizi,
yargılama masrafları ve avukatlık ücretlerinin tarafınızca ödeneceğini,
bundan önceki eylemleriniz nedeniyle de doğan tüm dava ve şikayet
haklarımızı saklı tutarak, ihtar ederiz.

Lütfen bizimle irtibata geçeceğinizde bu maile reply (yanıtla) seçeneğini
kullanarak mail atınız veya telefon ile iletişime geçiniz


Üst Örnekte ki Gibi

Adamlar senden cvp bekliceklerdir sakın ha sakın cvp verme cevap verdiğin takdirde suçunu kabul etmiş sayılıyorsun kı yayına hala devam edersen Eğer mahkemeye verdiklerinde gönderdiğin maili delil olarak kullanıcaklardır SAYGILAR