Arkadaslar bugun sabah saat : 8 gibi r10 kullanıcı hesabimiz hacklenmistir bunu tum musterilerimize bildirdik ancak ******** gelip burada sacma sapan konular acmis ve bizi kotulemeye calısmıs hackleyen kisi eski satis temsilcimiz idi ve suan avukatlarımızla birlikte suc dilekcesini verdik pazartesi bu kisiye mahkeme acıcağiz LUTFEN SİZE TEKRARDAN SÖYLUYORUM Hakımızda yorum yaparken kelimelerinizi secerek yapın cunku sonucta karsınızdakide bir insan
zaten hacklenen r10 daki nickimiz batinetwork ve suan baktığıma gore mail adresi :
sessiz_turk@diplomats.com diye bir mail kayıtlı bizimle alakası yoktur simdiden tum r10 ailesinden ÖZUR DİLERİM
AHMET KARA
İZMİR DATA BİLİSİM İNTERNET BİLGİSAYAR HİZMETLERİ
SATİS VE PERSONEL GENEL MUDURU