arkadaşlar scripti kurmayı denedim
localhostta kurdum ama çok problem var ve elden geçmesi gerekiyor

bu işten anlayan biri varmı bu hali ile işlevsel bir script diyemeyiz
birçok fonsiyonu çalışmıyor