5-10 lira da olsa konuyu açardım. Demek istediğim fiyat meselesi değil ücretsiz bir platform olan DMOZ'un bazı dış etkenler yüzünden karalandığını zannetmemden kaynaklanmaktadır.
Ücretsiz bir platforma siz neden aracı ile giriş yapmaya çalışıyorsunuz acaba? sonuçta
Dmoz halka açık bir dizin sitesi, herkes site ekleyemeye tıklayarak sitesini ekleyebilir, acaba orada editöre mail yoluyla ulaşabilir, hayır duasına site ekleyebilirsiniz diye bir buton yada başlık varda ben mi görmedim yada varda ben mi göremiyorum?
Dmoz'un yetkili editörlerinden biri olsaydım ve şu mesajı okusaydım inanın bana sizin hiç bir sitenizi kabul etmezdim,
400 İsteyince adam adi ******** oluyor peki siz bu maili atınca hiç birşey olmuyor mu?
Bir suçlu bulmamız gerekiyor ise benim gözümde bu sizsiniz,
Not: Biraz ağır olmuş olabilir ama hiç kimse kusura bakmasın, eğerki bugün
orda 400 TL lafı dönmeseydi bu konu burda olmazdı emin olun,