s.a arkadaşlar dün egold-domain.com siteden pp ile domain aldım 2 gün oldu hala ns ler oturmamış

name server 1 ns1.xxxxxxx.com
name server 2 ns2.xxxxxxx.com
name server 3
name server 4
ns ler bu şekilde acaba nerde yanlış yapıyorm ? Bilgilendirirseniz sevinirim..