merhaba arkadaslar ben radyoma bir istek paneli buldum ve kurdum basit birşey ancak misal istek ve mesaji fazla yazdıgın zaman sayfa görüntülenemiyor diyor ama kısa mesaj yazdıgın zaman mesajı gonderıyor msn den bir iki arkadaşa danıştım Hücre bicimini not yap dediler ama ben anlamadıgım için yapamadım bana yardımcı olabilcek bir arkadaş varmı? vakti olan bir arkadaş hazırcı olmak ıstemıyorum ama 1 saatir google da hücre bicimini not nasıl yaparım dıye araştırma yapıyorum.. durum boyle adi gecen istek panelide bu arkadalşlar
[00:21] http://www.ecemfm.com/istek2/istekha...eyorumekle.asp