Germencik/Aydın ve İzmir'de iki şehirdede yaşıyorum.Ayrıca çalıştığım yer bir bilgisayarcı değil zaten dikkat ederseniz depo gibi bir yer burada.Sadece malzemeleri tutuyorum, sunucuları hazırlıyorum ve yeni çıkan board işlemci vs donanımların testlerini yapıyorum.