Yorumların güzel ama çok çok az.. yani yazıya yorum serpiştirmenin yanında alıntılarlada genişletip daha bir albenili kıl derim..
ayrıca resimler konusunda hafif photoshop kullanarak rengini dokusunu ayarlayıp eklersen site profesyonel bir hal almış olur.
Bu haliyle çok az takip edilir bence.