Konu
Bu da Benimki :D
05-02-2009, 18:47:52
#9
Gookhan
Güzel bi iş fena değil.
Tavsiyelerim
Daha profesyonel bir logo
İçerikteki resimler yazıların içine gömülmüş olsun. Resimlerin boyutları farklı farklı bir de üstte tek olunca yavan duruyor
Hadi kolay gele, başarılar.