Konu
Bu da Benimki :D
05-02-2009, 18:23:23
#3
mccyclonee
Yorumun için teşekkürler.Site için ticari bir amacımız yok , sadece insanları bir nebze olsun bilgilendirmek için açtık.Zaten reklam vs. almayı düşünmüyoruz
.Umarım başarılı bir blog haline gelir