Arkadaşlar temizledim ve oldukça fazla bir toz tabakası attım. Şuan oldukça temiz içi ve açalı 5 dakika falan oluyor 40-42 derecede seyrediyor. Ayrıca Bartuc, termal macun alıp süreceğim fakar sürülmüş şekilde var yenileme istermi bilmiyorum ama dışarıya felaket şekilde taşırmış artık fabrika çıkışında hangi salak sürdüyse. Macununun yenilenip yenilenmemesi gerektiğini nasıl anlarım? Birtane de r10 'da bir arkadaş satıyor laptoplar için soğutucu onlardan alacağım. Macunu yenilemelimiyim ama onu merak ediyorum.