Saatlerce msn den yazı yazıyorum hizmet anlaışı bu müşteriyi yüz üstü bırakmam sadece cevap bekliyorum bu kadar zor mu yedek çıkartıp vermek bu kadar mı zor birde utanmadan yalan söylüyor siteler boşmuş tıkır tıkır işleyen siteer tam 1 aydır boş oda siz hesabı kapattığınız için versin yedekleri ya bu kadar mı zor kaç haftadır hizmet bekliyoruz bu adamdan hayır cevap verse tamam oda yok.
flood yaptım ama acayip sinirliyim :@ kaç aylık emeklerim bir ...... yüzünden suya düştü kolay mı :@ :@