Sabah kalktım bilgisayarı normal açtım, yemek için kapattım birdaha monitor açılmadı.Düğmesine bastığımda inceden bir ses geliyor ama ışığı yanmıyor.Herhangi bir görüntü gelmiyor.Başka bir bilgisayarda ve farklı güç kablolarıylada denedim ancak olmadı.Bir fikri olan varmı?