izletrgroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar türk firmlarından birine geçin (REKLAMSTORE - ADTECH ) ; türk firmalarıda az veriyor ama olsun paranız türke gitsin...
Yanlışım var diyen ?

paramız türke gitsinde bu firmalarda ziyaretcilerin cebini yakmak için varlar,
türk insanının kontürünü alıp cebime koymak istemiyorum şahsen.