Konu
BayTahmin Teo
05-02-2009, 10:06:39
#15
Boxer
LordSebbo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaldırdığın için Teşekkür ediyorum.
Rep verecektim veremiyorum. Borcum olsun
rica ederim maksat geyik birbirimizi üzmeye gerek yok.
GoLDeNLaNd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben daha önce izlemiştim boksör teoman falan diyordu fiko
evet o video