LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaldırdığın için Teşekkür ediyorum.

Rep verecektim veremiyorum. Borcum olsun
rica ederim maksat geyik birbirimizi üzmeye gerek yok.

GoLDeNLaNd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben daha önce izlemiştim boksör teoman falan diyordu fiko
evet o video