Çok zorlama, cidden anormal sıcak. Macunu yenilemen gerektiğini düşünmüyorum, zaten sürekli yenilenmesi gerekmiyor macunun. Adam akıllı bir tozunu alsan yeterli. Ancak toz almak işe yaramıyorsa macun yenilenmeli. Ama unutma, çok ince bir tabaka(1mm bile değil) şeklinde ve etrafa taşırmadan sürmelisin, orta kısma sür ve kenarları boş bırak, kenarlara zaten kendi yayılacaktır. Hatalı sürülen macunun faydasından çok zararı dokunur. Çok başıma geldi. en güzel sürme yollarından birisi, edindiğim tecrübeler sonunda, kulak çubuğu kullanarak sürmektir.