rgnkR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler arkadaşlar bencede çok fazla. Az önce denemelik Counter-strike açtım, 88 dereceyi gördü! Biosdan bakamadım, bulamadım yerini. Yarın fan temizliği yapıcam. Bi termal macun alabilirim olmazsa. 20-30 lira masraf yaparım bir kaç gün sonra başıma bin türlü çorap örmesindense.
Termal macun Exa'da 6 TL bi ara Kadıköy'e indiğimizde bakarız