Ticaret anlayışınız buysa eğer yazık gerçekten.
amaç şikayeti olanın sıkıntısnı artırmak yada konuyu alevlendirmekmi ?yoksa teskin etmekmi?
ayrıca şikayeti olana biz firma olarak sıkıntı yapmayın dileğiniz varsa yardımcı olalım düşüncesini verdik..
ama malesef bakış açılarımız farklı