Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
[QUOTE=sitemde;1058074520]Ticaret anlayışınız buysa eğer yazık gerçekten.[/QUOT
amaç şikayeti olanın sıkıntısnı artırmak yada konuyu alevlendirmekmi ?yoksa teskin etmekmi?
ayrıca şikayeti olana biz firma olarak sıkıntı yapmayın dileğiniz varsa yardımcı olalım düşüncesini verdik..
ama malesef bakış açılarımız farklı