gene bilsan şikayet olay şöyle başlıyor
dün saat: 14:22:03 de yatırmış olduğum vps ücretini akşam üzeri gelip bu msn üzerindne aktive etmelerini söyledim ancak cevap sabah msn e girdiğimde çevrimdışı olarak geid ilgileneceğiz cart curt --- neyse öğlen saatlerinde tekrar para yatırdım domaina lmak için bu benim aptallığım vps yi açmayan adam sana domain açar mı

onuda yatırdık hala cevap yok arada bir konuşuyor ancak hesabı nezaman açacaksınız dediğimden beri tıkkkk yok vermiş olduğum toplam ücret 50 ytl parasında değilim ancak adamlar bir cevap bile yazmıyorlar yani gerekirse ben bizzat bunların iş yerine kadar gideceğim cevap nasıl verilir orada gösterecem .Çocuk oyuncağı değil herkesin bir müşterisi sabahtan beri nezaman sitemizi açacaksınız die 50 tane mail geldi bizim bir suçumuz olmadığı halde müşterilerimize mahcup oluyoruz...BİLSAN artık bir ilgilen
bu ara Efe bey şuanda yok gibisinden bir cevap gelmişti inanmıyorum yazan kişide kendisi...herhalde buda bilsan hakkında yapılan ilk şikayet değil