Konu
Elitbir Rezaletden de beter..
04-02-2009, 17:52:22
#3
harslan
En çokda ona sinirlendim onlarca defa yazdım adama bir kere bile cevap vermedi..1 de işi vardır 2 de işi vardır hadi 3 te de işi olsun ama onlarca defa yazdım...