Konu
Elitbir Rezaletden de beter..
04-02-2009, 17:48:35
#2
Sistemserver
Öncelikle Geçmiş Olsun.
Dedikleriniz Doğruysa. Gercekten 1 Hafta İletişim Kurmaya Calısıp Size Cevap Vermemişlerse Bıraksınlar Bu Piyasayı.
Tekrardan Geçmiş Olsun Hocam.