sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dotum anlamıyorum ben bu redleri yav. Bilgileri eksiksiz doldurun. Boş bir satır kalmasın gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Ben kendi sitem üzerinden 3 başvuru yaptım üçüde kabul edildi.. Blogcudan bir site açıp başvurduğumuzda dahi geri dönüş olumlu oldu. Kaldıki içinde doğru dürüst içerik bile yoktu.
Dediğim gibi google amcaya detaylı bir başvuru yolla. Tabi siteye bakıp çöp sitedir düşüncesi oluşmuyorsa kafalarında.
dostum orası belli olmuyorda banka için isim yazarkende sorun olmasın ? eski bir sitem kabul edilmemişti yine aynı isimle başvurdum ondan olmasın acaba başka bir isimle başvursam kabul edildikten sonra değiştirme imkanı var mı ?

şimdi blogger ile başvurdum bakalım