Konu
Comuna2 teması kuracak ?
04-02-2009, 16:08:00
#3
Stalkers
olmuyor arkadaşım ya sürüm tutmuyor diye comuna2 temasının 1.5 ile uyumlu olanını ındırdım oda olmadı 2 gündür bunla ugrasıyorum cıldırıcam yaw