GodSmack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OVH sunucularına ulaşabilen varmı acaba ? 2 gündür ulaşamıyorum sunucuma.
ovh ile iletişime geçmen daha mantıklı olmaz mı ?