Dotum anlamıyorum ben bu redleri yav. Bilgileri eksiksiz doldurun. Boş bir satır kalmasın gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Ben kendi sitem üzerinden 3 başvuru yaptım üçüde kabul edildi.. Blogcudan bir site açıp başvurduğumuzda dahi geri dönüş olumlu oldu. Kaldıki içinde doğru dürüst içerik bile yoktu.

Dediğim gibi google amcaya detaylı bir başvuru yolla. Tabi siteye bakıp çöp sitedir düşüncesi oluşmuyorsa kafalarında.