chelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Haymac tşkler hocam uyardıgınız için baktım yok
Tekrar saol ArtıEksi
ben yanlışlıkla bi tane aldımda, böyle bir heyecan bir heyecan ns leri yönlendirdim siteye bi girdim klasik tablo, uleyn dedim