bad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hos tasarim gercekten, sade ve güzel. Hayirli olsun.. Insallah insanlara faydali olursunuz. Isterseniz link degisiminde bulunabiliriz.

Teşekkürler...

İddaa ile ilgilenen arkadaşlarımız; yazarlık konusu ile ilgileniyorsanız lütfen iletişime ( pm ) geçiniz..

Teşekkürler.