Hepsini de kullanmış birisi olarak tercihimi SMF'den yana yaptım.

(Son durumları bilmiyorum, forum olaylarını bırakalı 1,5 seneyi geçti.)

MyBB biraz şişme geldi; balon gibi.. Patlayacak sanki
phpBB karışık gelmişti; eklentiler vs..
SMF'de ise aradığımı bulmuştum herhalde, uzun süreli olmasa da birkaç sitemde kullandım.