Hepsini de kullanmış birisi olarak tercihimi
SMF'den yana yaptım.
(Son durumları bilmiyorum, forum olaylarını bırakalı 1,5 seneyi geçti.)
MyBB biraz şişme geldi; balon gibi.. Patlayacak sanki

phpBB karışık gelmişti; eklentiler vs..
SMF'de ise aradığımı bulmuştum herhalde, uzun süreli olmasa da birkaç sitemde kullandım.