Konu
Mezarlıkta Oturuyorum!
04-02-2009, 10:40:42
#7
picsumDEV
arkadaşlar ama olmuyor böyle ben konu açıyorum gerçek bu gülelim diye siz ise bana - rep dağıtıyorsunuz olmuyor.