Konu
Mezarlıkta Oturuyorum!
04-02-2009, 10:37:12
#4
MertWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nasıl olabilir böyle birşey
?
Yatırmı var evin altında yoksa tövbe tövbe ya
Harbi komik kardeş