mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim anlamadığım neden itrader verdiğiniz halde konuya güvenilir arkadaş yazıyorsunuz ?
iki sebebi var.
1.si post kasıyorsunuz.
2.si arkadaş zorla yazdırıyor.
SANANE

Seni ilgilendiren bir konu var mı bu konuda arkadaşım senin gibi daha kaç tane var bu forumda hepsiyle uğraşmaya kalksam işimi yapamam..

Ben çalıştığım insanların yorumlarını konuma yazmasını istiyorum çünkü insanlar konuma bakınca güvenilir olup olmadığımı anlasın diye..

Daha fazla saçmalamana gerek yok iyi günler sana

EDİT: Aslında kimin post kastığı belli de neyse..