İyi o zaman babanada aç bir host firması oda yapsın o zaman bu işleri. En azından ismini senin gibi yanlış yazmaz sanırım. Ben yanlış yazarsamda sen altına aynen böle yazarsın.
Seni ne küçük düşürücem sadece 2. tavırın gereksiz. Sen hiç gazete okumuyormusun? Köşe yazarları devamlı olarak radikal gündemi eleştirirler. Eleştiri iyi olunca güzel, kötü olunca böle tavır alıyorsunuz. Neden ?
Oradaki uyarı sivri dille yapılmış olabilir ama amacım karalamak olsaydı oraya hayırlı satışlar yazmaz ve emin ol oradakinin çok daha kötü haliyle yazabilirdim. Lütfen gereksiz polemik yapmayalım.
Tekrardan diyorum yanlış anlattıysam ifade ettiysem affola, hayırlı satışlar tekrardan.