Konu
Olsa iyi olur dediğiniz eklentiler ??
03-02-2009, 23:48:37
#72
goodwin
Üyeliği durduruldu
blogumda sağ tarafta videolar adlı bir slide gibi birşey oluşturmak istiyorum ajansspor daki gibi nasıl yapabilrm veya kendi video kodlamamı ? yada sen yaparsın
mümkünmü ?