İlyas amerikayı seç derim sana sonuçta büyük bi memleket dil konusundada kim ne derse desin en beyinsiz adam bile yurtdışına gidip 3-6 ayda oranın dilini öğreniyorsa temeli olan bir insan rahatlıkla alışabilir.Amerikanın kullandığı ingilizceyi tamamen bilen birisi bile oraya gittiğinde yine şaşırabilir.