Konu
Guvercinsitesi.NET
03-02-2009, 19:55:12
#12
LeonEmre
İyice geliştirmen lazım...Şimdiden başarılar ancak domainlerde bulunan "sitesi" kelimesi çok kötü oluyor bence...