Konu
Muşta oturan yada tanıdığı olan var mı ?
03-02-2009, 18:06:14
#6
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben de hiç yemedim arkadaşlar ama İrem çok lezzetli bişey olduğunu söylemişti. Babasının tayin yeri ilk olarak Muş olduğundan,zamanında orada yemiş.Güzel bir süpriz olucak inşallah bulabilirsek.