Ben de hiç yemedim arkadaşlar ama İrem çok lezzetli bişey olduğunu söylemişti. Babasının tayin yeri ilk olarak Muş olduğundan,zamanında orada yemiş.Güzel bir süpriz olucak inşallah bulabilirsek.