Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Malumunuz 14 Şubat yaklaşıyor arkadaşlar. Kız arkadaşımın uzun süredir istediği "uçkun" diye bir meyve varmış sanıyorum Muş'ta.İzmiri altını üstüne getirdim ama bulamadım.
Muş civarı oturan arkadaşların kargolama yapma imkanları varsa,gereken miktarı verebilirim.
Şimdiden teşekkürler (: