ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
paran varsa bilkent ya da bilgi olabilir yoksa iyi çalış adam akıllı bir devlet üniversitesine git
Ekleme: alanın tmymiş unut sen o işi
ben bilkentte okuyorum. öle abartılacak kadar bir şeyi yok. abarmaayalım öle çok fazla. sonuçta webmaster olucak etikete de ihtiyacı yok. bilkente vericegi her yıl 20 milyar para ile dandik bi üniye gidip kendini o biçim geliştirip referans sahibi olabilir.

sonuçta iş başvurusunda nerden mezunsundan çok ne kadar reseransın olduğuna bkıcaklar. sonuçta hukuk yada mühendislik okumuycak. webmaster olmaya çalışıyo.