Slm arkadaşlar bu benim lisede son senem.Ve ben webmaster olmak istiyorum.Şu anda html dilini iyice ögrendim uygulamalarınıda yapıyorum.
Şimdi ise php dilini ögrenmeye çalışıyorum bir yandanda öss var ve ben kendimi bu yolda geliştirmek istiyorum.Webmaster olmak için hangi üniversite ve hangi bölümü okuyacagımıda tam olarak bilmiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden tşkler.Lisedeki Bölümüm TM.