Arkadaşım ben konunu okuyorum mesajlarıda inceliyorum dikkatleri başka yerlere çekmeye çalışıyorsun sanki hakkında inşallah yanlış düşünüyorumdur inş bir koku çıkmaz.
Merhaba, biraz daha açık olsaydınızda bulmaca çözer gibi okumasaydım.
Birde "ARKADAŞIM" demişsiniz; ben tam çıkartamadım askerlikten mi yoksa okuldanmı arkadaşız?
Dikkat çekmek derken? nereye ? neden? dikkat çekeyim ki?
Ben aslında domain satmam alırım. Ama böyle bir teklif gelince hakikaten benimde beklemediğim bir teklif. R10.NET katılımcılarının yorumlarını almak istedim.
Durup dururken böyle bişey neden yazma gereği duyduğunu anlayamadım doğrusu.