Arkadaşlar merhabalar. Lise 3 - Sosyal Bilimler (Sözel) öğrencisiyim. ÖSYM'nin yaptığı son değişikliklerde bu ve daha bir kaç dalın EA'dan sözel alanına geçtiğini duydum. Bu doğru mudur? Bilen var mı acaba